מאגה

מאגה

מאגה

מ 0.00 באריה עד 13.20 באריה 10.

שליט הנקשטרה הוא קטו

מאגה מיוצגת על ידי אפריון או חדר מלכותי.

חדר המלכות מייצג מקום של דיפלומטיה, טאקט וטכסים וקשור לאנשים אצילים. מאגה יכולה להיות קשורה גם לחוסר שקט שנובע מאמביציה אישית. כאשר הלגנה או הירח נמצאים במאגה הם מציינים לעיתים קרובות נימוסים מלכותיים וחולשה לבני המין השני. כוכבים מלכותיים כמו סוריה ומאנגל מרגישים טוב במאגה ואילו כוכבים שקשורים לשרות כמו שאני, ראו וקטו יוצרים בנקשטרה זאת הפרעות רציניות.

מגה קשורה גם לפיטרים או אבות המשפחה הקדומים המייצגים את המסורת המשפחתית העתיקה. האבות הקדומים מעניקים לנו למעשה את חיינו מבלי לצפות לדבר בתמורה. בהקשר זה מאגה מציינת מתנות שאדם מקבל מבלי לצפות לתמורה. כדי לבדוק באילו תחומי חיים נקבל את המתנות הללו יש לשים לב לתחומים הנשלטים על ידי הכוכב שנמצא במאגה והבתים שנשלטים על ידו. לעיתים הבית שבו מאגה נמצאת מראה על תחום של אפשרויות שונות שפתוחות לאדם.

לגנה במאגה: דבק באל ובאבות הקדומים, עשיר, יש לו משרתים, זוכה בתשבחות, מכובד, נתון לפיתויים מיניים ואנשים מסוימים דוחים אותו.

צ'אנדרה במאגה: מכובד ומוערך על ידי אנשים מלומדים, מכבד את האל והאבות הקדומים, מעורב בפעילות מיסטית חשובה, נהנה מהחיים, נמרץ, נדיב, חוזק גופני ובעלי מזג חם.

סוריה במאגה: יכולת הנהגה, מעמד ואוטוריטה, מוזיקאלי, אוהב תשומת לב, בדרן, מלכותי, גאה, אוהב הרפתקאות, אוהב נסיעות, מחובר לשלשלת יוחסין רוחנית.