ארדרה

ארדרה

ארדרה

מ 6.40 מעלות בתאומים עד 20 מעלות בתאומים

שליט הנקשטרה: ראו

פרוש המילה ארדרה הוא רטיבות או לחות,

נקשטרה זאת מסומלת על ידי דמעה. היא קשורה לרטיבות, לחות, אדים ונוזלים ולזרימה או תנועה שמאפינת אותם. הדמעות המימיות מציינות איבוד או אכזבה. חוק הטבע שקשור לארדרה הוא רודרה הבט של שיוה שמסלק סבל באמצעות הסרת דברים שמפסיקים להיות שימושים בחיים. רודרה שולט בהרס ומוות, חוק טבע זה קשור בצורה אטימולוגית לבכי, ליללות ולשאגות שמזכירות סערה. ארדרה מרמזת כך על תהליך של אכזבה ואבדה. אי הכרת טובה וכוונות זדון קשורות גם הם לנקשטרה זאת. היא יכולה ליצור גם נטייה לרמאות והולכת שולל שמתיחסת לעסקים או לעינינים כספים. ארדרה קשורה גם לתחומים הבאים: דיפלומטיה. אנשים ביקורתיים, אכזריות, הפקרות, פרוורטיות, גישה אנוכית, שקר ורמאות. ירח או לגנה בארדרה עשויים לעורר באדם רגשות חזקים.

כוכבים שקשורים לארדרה ותחומי חיים הקשורים לבתים שבבעלותם יכולים לשמש מקור לעצב ואכזבה.

אנשים שהצליחו לעמוד בסבל שארדרה עשויה להביא עמדו במבחן רציני וזוכרים בגאווה ובסיפוק של הערכה עצמית ובידע של כמה זה עולה להגשים את המטרות בחיים.

וראמירה טוען שירח בארדרה הוא מציין אדם נרגז, כפוי טובה, דאגן, שנוטה לחוסר כנות ומכור לפעילות שלילית.

פעילות: מאוזנת.

פיזיולוגיה ומחלות: החלק העליון והחלק האחורי של הראש, הענים.

מקצועות ואנשים: אלו שעוסקים בדברים חסרי חיים כמו אוכל קפוא או משומר, קצבים, אילו המיומנים בתאור מסולף של המציאות ובדיבור דו משמעותי. פוליטיקאים חטטנים ואנשי מכירות מגונים, שקרנים ורמאים, נוכלים וגנבים,. אלו העוסקים באנרגיות ראשוניות כמו חוקרי האטום, אילו שמעודדים באופן פעיל את הרסתם של ישויות חייות. אנשים אכזריים, רוצחים, אלו היוצרים נוסחאות כימיות המיועדות להרוג ווירוסים, חיידקים ומחלות, כימוטרפיסטים, סוחרי סמים וכו.

לגנה בארדרה: אינטליגנטי, מחשבה מבריקה, יכולת טובה בכתיבה ותקשורת, דיבור ערמומי, טבע הפכפך, אתלטי, מיומן, אינו אסיר תודה ומוליך שולל.

צ'אנדרה בארדרה: צמא לידע, סקרנות, קארמה קשה בתחום הנישואים, עיקובים בנישואים, טוב בתיקשורת, נואם טוב, כשהירח בפאדה הראשונה התוצאות יהיו טובות, כנה, אינו אסיר תודה, בלתי חברתי ומוליך שולל.

סוריה בארדרה: מיומנות חברתית, טוב בפוליטיקה, חוסר יציבות מנטאלית, הפכפך, ביקורתי, לא ישר, ערום, פעילות אכזרית, חסר מנוחה ברמה המנטאלית.