Love is in the air

זוג שמימי

מתוך NRG / ניו-אייג'

כך תדעו מהי מידת ההתאמה המינית שלכם עם בן/ת זוגכם. מוטי שפי מגיש מדריך אסטרולוגי לסקס קוסמי

למרות הכמיהה לזוגיות מושלמת רובנו חוזרים שוב ושוב במערכות היחסים שלנו להתניות ולדפוסי התנהגות ישנים שאותם רכשנו בקשרים קודמים. בשבוע שעבר הסברתי כיצד ניתן לחזות הצלחה של קשר באמצעות הצלבה של שתי מפות אסטרולוגיות. השבוע אבחן את נושא המיניות במערכת הזוגית, ואראה כיצד האסטרולוגיה יכולה לעזור גם בתחום הזה.

אחת הדרכים האסטרולוגיות החשובות להבין את נושא הזוגיות והמיניות היא השוואה בין הבית הראשון והבית שביעי במפת הלידה. בבית הראשון אנו ממקמים את המזל העולה (אופק) והוא מקבל דרגת חשיבות גבוהה מאחר והוא מהווה את החלק האישי ביותר במפה ומייצג את הטמפרמנט והנטיות הכלליות של האדם.

הבית השביעי מנוגד לראשון ומשלים אותו. הוא מייצג בת זוג, נישואים ופעילות מינית. אחת הדרכים לבדוק התאמה זוגית ומינית בן שני אנשים היא להשוות את הסימנים האסטרולוגיים בשני הבתים הללו ולראות כיצד האנרגיות שלהם מתחברות. בהקשר זה יש כמובן לזכור שכוכבים שנמצאים או משפיעים על אותם בתים עלולים לשנות את התמונה ולהשפיע בצורה משמעותית על ההתאמה הזוגית.

התיאורים הבאים משווים את הסימן האסטרולוגי בבית הראשון במפה לסימן האסטרולוגי בבית השביעי. אם אתם יודעים מהו האופק (המזל העולה) שלכם, קראו את התיאור הרלוונטי. אלו מכם שאינם יודעים מהו האופק שלהם, יכולים למקם את מזל השמש שלהם בבית הראשון. כלומר אם אתם בני מזל סרטן התייחסו לתיאור של "סרטן בבית ראשון – גדי בבית שבע".

טלה בבית ראשון – מאזניים בבית שבע

טלה בבית ראשון יוצר תשוקות רבות ודחף מיני חזק. הטלה זקוק פחות לפעילות מינית כשלעצמה ונהנה יותר מתחושת ההצלחה המתלווה לכיבוש המיני. תחושה זו מעניקה לו כוח להמשיך ולבטא את יצר ההרפתקנות שלו בתחומי חיים אחרים. הדחקות מיניות עלולות להכניס את הטלה למתח וליצור כאבי ראש. התייחסותו למין משקפת את הטבע התחרותי שלו, הוא זקוק לפרטנר שיעודד התבטאות מינית ושיאפשר לו להרגיש מנצח.

מאזנים בבית שבע יוצר בת זוג גמישה ואלטרואיסטית שיכולה לספק לטלה את הניגוד להתמקדות העצמית החזקה
שלו. הטלה מתעניין יותר בכיבושים מיניים אולם בת מאזניים שואפת להגיע לאיזון דרך נישואים ומעוניינת בהתנסות מינית שכוללת גם רגש ועדינות. ניתן ליצור ביניהם הרמוניה על ידי הבנה שאהבה וסקס אינם שני דברים נפרדים. סקס מעשיר ומעמיק את האהבה שבתורה מוסיפה יופי ועידון לסקס. קשר הרמוני קרוב עם אדם אחר יכול לאפשר לטלה לאזן את התשוקות הרבות שלו, לחוות רגיעה נפשית ולהבין בצורה עמוקה שהרצון להתגבר ולשלוט על אחרים ולשאוף בכל מחיר להצלחה אינם בהכרח ערובה לחיים מאושרים והרמוניים.

שור בבית ראשון – עקרב בבית שבע

שור בבית ראשון יוצר אדם רגיש וחושני בעל תיאבון מיני רב. השור מעדיף חיים שגרתיים ומסודרים ולכן גם בקשר בעייתי שגורם לו סבל הוא יעדיף בדרך כלל להישאר עם בן הזוג ולהימנע משינויים קיצוניים בחייו.
הסימן המיסטי של עקרב בבית שבע גורם לשור למשוך אליו בני זוג אינטואיטיביים שניחנים לעתים בכשרים רוחניים גבוהים. העקרב מסוגל להכיר את השור בצורה עמוקה ולהבין בעזרתו את המניעים העמוקים לפעילותו. הפולאריות הקיימת בין מזלות אלו יוצרת יחסים מאוד אינטנסיביים. הקשר עשוי להיות מאוד רומנטי אולם הוא יכול לסבול מחוסר יציבות ועלול להשתנות בקלות. מערכות יחסים מסוג זה חיוניות לשור כדי להפחית את עקשנותו וללמוד להגמיש את האגו שלו.

תאומים בבית ראשון – קשת בבית שבע

תאומים בבית ראשון גורם לפעילות מנטאלית רבה ולרצון להבין את המהות הפנימית של מערכות היחסים בהן הוא נמצא. אדם זה פועל לעתים בצורה ילדותית ומתוך חוסר ביטחון. קלילות וחוסר יציבות עשויה ליצור אצלו קשרים מיניים מגוונים וקצרים ולמנוע קשר עמוק ומחייב. סימן קשת בבית שבע ניחן בקשרים מנטאליים גבוהים. הוא נוטה להבין את האחדות שקיימת בבסיס הריבוי, מעריך אמת וכנות ומאזן בכך את הנטייה הדואלית של תאומים ואת חוסר ההחלטיות שהוא מביע בקשרים רומנטיים.

סרטן בבית ראשון – גדי בבית שבע

סרטן בבית ראשון יוצר אנשים מאוד רגישים ואינטואיטיביים. קשה להם להתמודד עם דחייה ולכן לוקח להם זמן ליצור קשר עם בני המין השני. הם לא מתייחסים לאהבה בקלות ראש, אינטימיות מאוד חשובה להם ולכן הם נמשכים לאנשים שמביעים אליהם חיבה אמיתית. ביישנות וילדותיות גורמת לבני מזל זה לחפש בן זוג חזק שיוכל להגן עליהם. המיניות של סרטן קשורה מאוד להרגשת ביטחון עצמי.
ברגע שהם מרגישים אמון בבן הזוג המיניות שלהם פורחת והם יכולים להתמסר למין בצורה מוחלטת.
גדי בבית שבע יוצר אצל הסרטן משיכה לבני זוג מבוגרים יותר. המעשיות של גדי יכולה לאזן את הרגשנות של הסרטן ולאפשר לו להבין את עצמו בצורה יותר שקולה. הסרטנים זקוקים לחיזוקים מבני זוגם שיגרמו להם להרגיש אהובים. לגדיים לא קל להביע רגשות וכך השיעור הקארמתי של סרטן ודלי הוא להבין את השוני המהותי שקיים במבנה המנטאלי שלהם ולקבל אחד את השני באהבה מבלי לנסות לשנות את דפוסי ההתנהגות שמאפיינים אותם.

אריה בבית ראשון – דלי בבית שבע

אריה בבית ראשון יוצר אגו חזק, הערכה עצמית גבוהה ומיניות חזקה. האריה מסור בדרך כלל לבת זוגתו ואינו שש לקשרים מזדמנים מכיוון שהוא חש שיש בכך פחיתות כבוד, אולם השפעה פלנטארית שלילית עלולה להניע אותו ליצור קשרים רומנטיים סודיים שדרכם הוא יוכל להביע את הדחפים המיניים והיצירתיים שלו.

דלי בבית שבע מאזן את האגו החזק של האריה. לדלי לא קל להיות במערכת יחסים קבועה. בניגוד לאריה האגו שלו אינו מוגבל והוא אינו נוטה להיצמד לבן זוג אחד. השוני הגדול בין אריה לדלי יוצר פערים שעלולים לגרום לבעיות בזוגיות ולגירושים אולם שמירה על עצמאות פנימית בקשר הזוגי יכולה למנוע זאת ולשמור על הרמוניה זוגית. כוח הרצון של האריה והדלי מאוד חזק ולכן לא קל להם להתחבר ולהגיע לאינטימיות והרמוניה. אולם התגברות על האגו והתחברות לאנרגיה רוחנית גבוהה עשויה לעזור להם ליהנות מזוגיות טובה.

בתולה בבית ראשון – דגים בבית שבעי

לבן מזל בתולה יש נטייה בחלק הראשון של החיים להימשך לבני זוג שאינם מתאימים. הוא אינו שם לב לכך בתחילה ורוצה מאוד לתקן את התנהגותם, דבר שעשוי לגרום לחיכוכים ומריבות. מראה טוב והקפדה על לבוש הולם מאוד חשובים לו. כאשר הוא אינו מרגיש נקי בתוכו הוא נוטה להדחיק את הדחף המיני שלו. הסטנדרטים שלו מאוד גבוהים והוא יעדיף לחיות בלי סקס מאשר לוותר על ערכים מוסריים שנראים לו חשובים ואמיתיים. לבני מזל בתולה יש נטייה לשרת את בן זוגם ולהנמיך את עצמם בפניו. דגים בבית שבע יצור בן זוג רגיש וחולמני שמחובר לרוחניות ולמיסטיקה. אחדות הרמונית בין בתולה ודגים יכולה לאפשר התפתחות רוחנית גבוהה והתנסות באהבה אלוהית.

מאזנים בבית ראשון – טלה בבית שבע

בני מאזניים נוטים לדמיין תחושות רומנטיות במצבים שונים ולעתים קרובות הם מאוהבים בעצם המושג של אהבה. הם רגישים ועדינים ולא תמיד קל להם לדעת ולהכיר את עצמם. הצרכים המיניים שלהם חזקים וארציים והיופי הפיזי והרוחני שלהם יכול להתבטא בצורה מיוחדת דרך התנסות מינית. מזל מאזניים מאוד מתאים לחיי נישואים וכאשר הוא נאלץ לחיות לבד הוא מרגיש חוסר שלמות. טלה בבית שבע יוצר בן זוג אנרגטי וחזק שלעתים יכול להיות אנוכי, חסר התחשבות ואינטנסיבי מבחינה מינית. מאזנים מוכן להקריב הרבה למען בן זוגו והקשר עם הטלה מאפשר לו להבין את החשיבות של התמקדות בחיים. הרגישות הגבוהה של מאזניים מאפשרת לו לספוג את תכונות אנוכיות שהטלה עשוי להביע במערכת הזוגית. המאזניים מעוניין לספק את בן זוגו אולם הוא לומד דרכו שהוא חייב גם לספק את עצמו.

עקרב בבית ראשון – שור בבית שבע

צירוף זה יוצר מיניות מאד חזקה. עקרבים אוהבים לדעת את סודותיהם של אחרים אולם נוהגים להסתיר את המוטיבציה האמיתית לפעילותם מכיוון שהם לא מאמינים שאנשים אחרים מסוגלים לקלוט בצורה נכונה את הדרך שבה הם מבינים את החיים. עקרבים חווים לעתים קרובות חוסר הרמוניה בחיי נישואים והדבר גורם להם לפתח קשרים רומנטיים אחרים כדי לפצות את עצמם על החסרונות של בן זוגם. חייו של העקרב יכולים להיות מאוד אינטנסיביים, נישואים מוצלחים יכולים לאפשר לו ללמוד להיות סבלני ולפתח שליטה עצמית וכושר עמידה שיאפשרו לו לפתח חיים יציבים ורגועים יותר. בתת מודע שלו העקרב מעריך מין יותר מאהבה אולם שור בבית השביעי מלמד אותו לתת דגש הפוך לחייו. בעזרת השור העקרב מסוגל למזג את האהבה והמיניות וליצור שלמות והרמוניה במערכת הזוגית.

קשת בבית ראשון – תאומים בבית שבע

לקשת חשוב להרגיש חופשי. חיים בגבולות גורמים לו חוסר סבלנות ונטייה להתייחס לסקס כאמצעי ליציאה משגרה. כשהוא מרגיש חופשי הוא אינו מעניק לסקס דרגת חשיבות גבוהה. הקשת רומנטי אולם יחד עם זאת חושש מהתחייבויות. הוא נוטה לרוץ מהרפתקה אחת לשנייה וקשה לו להתמסר לחלוטין לבן זוג אחד. האפשרות של הצלחה בכיבוש מיני מושכת אותו יותר מאשר עצם הסיפוק הפיזי וגורמת לו לחוסר שקט ולרצון לגוון את הקשר הזוגי שלו. תאומים בבית שבע מאפשר לקשת ללמוד כיצד לבטא את עצמו מתוך התייחסות לאדם השני וכיצד ליישם את העקרונות האוניברסאליים הגבוהים שלו בזוגיות ובחיים המעשיים.

גדי בבית ראשון – סרטן בבית שבע

גדי אוהב חיים יציבים ומכובדים וינסה להימנע מהתנהגות מינית שעלולה להזיק למוניטין שלו. הוא עלול להיות סגור וקשה לו לעתים לבטא את רגשותיו. סרטן בבית שבע מאפשר לו להתחבר יותר לרגשותיו ולהיות יותר ספונטני וטבעי. צירוף זה יגרום לגדי לחפש בת זוג אוהבת ומאוד חמה ורגישה שתאפשר לו לפתח את התכונות הללו גם בתוכו ולהביע אותם בקשרים עם אחרים.

דלי בבית ראשון – אריה בבית שבע

דלי מחפש תמיד תחומים חדשים של ידע והתנסות. סקרנותו המינית מאוד גבוהה אולם האינסטינקטים המיניים שלו הם יותר מנטאליים מאשר פיזיים. הוא מעוניין להכיר את עצמו לעומק וגישה זאת יוצרת פתיחות מינית שיכולה לעתים להתבטא בדו מיניות או בהומוסקסואליות. אריה בבית שבע יוצר בן זוג מאוד מיני, בעל עקרונות וסטנדרטים גבוהים שמלמד את הדלי למקד את עצמו בנתינה ולמצוא בזוגיות הרמונית דרך להגביר את ההערכה העצמית שלו.

דגים בבית ראשון – בתולה בבית שבע

בן מזל דגים נוטה לשקוע בחלומות רומנטיים על אהבה אידיאלית. רוחניות ואי מוגבלות יוצרת אצלו תחושה שהאהבה האישית שהוא מביע בחיים נוגעת באין סופיות. הביישנות והרוחניות של מזל דגים גורמת לאחרים להימשך אליו. הוא יכול בקלות להתיש את עצמו בניסיון מוגזם לספק את בן זוגו.
בתולה בבית שבע מאפשר לדגים להתחבר למרכז פנימי רגוע ולהגביר את הבהירות והקרקוע שהוא חווה בחיים. צירוף זה מגביל בצורה חיובית את התבטאותו המינית המופרזת והוא מסוגל לבחור בקשר נכון שיביא לו מלאות ואושר בחיים.